Wizytówki klasyczne – zadbaj o swój wizerunek
Wizytówki standardowe są najpopularniejszym typem wybieranym przez większość klientów są wizytówki klasyczne. Tego typu wizytówki firmowe są idealnym narzędziem do budowania wizerunku – niezależnie od branży. Co więcej, decydując się na ten rodzaj, można skorzystać z gotowych szablonów lub zrealizować swój indywidualny projekt.
Tanie wizytówki standardowe – 24h
Wizytówki standardowe realizuje się zazwyczaj w bardzo krótkim czasie. Tego typu tanie wizytówki często dostępne są już 24h po zamówieniu. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, kiedy firma planuje uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach lub innych wydarzeniach branżowych.
Rozmiary wizytówek – standardowe modele
Rozmiary wizytówek różnią się między sobą w zależności od wybranego kraju. W Polsce istnieją dwa typy, jeżeli chodzi o wizytówki klasyczne – wertykalne i horyzontalne. Mają one dokładnie takie same rozmiary – 90×50 mm – różnią się natomiast ułożeniem. Zdecydowanie częściej wybierane są przez klientów wizytówki firmowe horyzontalne.
Wizytówki bigowane – nowoczesny wizerunek firmy
Wizytówki składane są dla firm jedną z podstawowych – najtańszych i jednocześnie najskuteczniejszych form reklamy. Projekt wizytówek klasycznych bardzo często zastępują nowoczesne wizytówki bigowane. Modele te na pierwszy rzut oka wyglądają klasycznie. Różnica polega na tym, że są one rozkładane. To oznacza, że powierzchnia reklamowa jest dwa razy większa. Dzięki temu można umieścić na niej dwa razy większą liczbę informacji.
Wizytówki składane dla firm – przyciągnij uwagę klienta
Projekt wizytówek musi przede wszystkim przyciągać uwagę klienta. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu odpowiedniej jakości druku. Profesjonalne wizytówki bigowane to przede wszystkim ciekawa grafika, wyraziste kolory i dobrze dopasowana do branży koncepcja wizualna.
Żeby stworzyć właściwy projekt wizytówek, wykorzystuje się kreator wizytówek online, który oferuje zazwyczaj wiele klasycznych, podstawowych wzorów. Warto jednak dopasować je do swoich oczekiwań – wówczas stają się one niestandardowe.
Nowoczesne wizytówki – modele plastikowe
Coraz większą popularnością w branży poligraficznej cieszą się wizytówki ekskluzywne wykonane z plastiku. Wizytówki plastikowe to bardzo atrakcyjny wizualnie produkt, który przyciąga uwagę odbiorców oferty. Nowoczesne wizytówki wykonane z tworzywa sztucznego mają wiele zalet. Przede wszystkim są one zdecydowanie odporniejsze na uszkodzenia niż tradycyjne, papierowe modele. Nie wpływa na nie wilgoć, nie ma ryzyka zagięcia rogów wizytówki. Ponadto charakteryzuje je zdecydowanie większa wytrzymałość ogólna, co sprawia, że takie wizytówki ekskluzywne zostają z klientem na dłużej.
Wizytówki dwustronne plastikowe
Bardzo wysoka trwałość to tylko jedna z zalet. Zaawansowane urządzenia, jakimi są drukarki do kart plastikowych, sprawiają, że nowoczesne wizytówki prezentują się bardzo elegancko – wyróżniają je piękne, nasycone barwy oraz widoczność wszystkich detali projektu. Wizytówki dwustronne przyciągają uwagę klientów zdecydowanie bardziej niż standardowe modele. Są one przeznaczone dla wszystkich tych klientów, którzy chcą wyróżnić się na tle konkurencji.
Wizytówki na papierze ozdobnym – zalety wizytówki ekskluzywnej
Wizytówki na papierze ozdobnym to produkty ekskluzywne, które wykonuje się z papieru ozdobnego, umożliwiającego wykorzystywanie szerokiej gamy wykończeń i nadruków. Tego rodzaju wizytówki powstają przy użyciu sprawdzonych, tradycyjnych technik drukarskich i są wykonywane ręcznie. Wizytówki ekskluzywne łączą ze sobą klasyczne i nowoczesne style. Istnieje także możliwość wydrukowania wizytówek na certyfikowanym papierze ekologicznym.
Papier ozdobny – idealny do zaprojektowania wizytówki ślubnej
Wizytówka ślubna pełni głównie funkcję dekoracyjną, a co za tym idzie, ważny jest jej estetyczny wygląd. Z tego względu wizytówki ślubne projektowane są zazwyczaj na papierze ozdobnym, aby dobrze się prezentowały. Jedną z najczęstszych metod wykorzystywanych w wizytówkach ślubnych jest tłoczenie wklęsłe (tzw. letterpress). To bardzo stara metoda polegająca na odciskaniu w papierze czcionek lub grafik, przygotowanych na metalowych matrycach. Tłoczenie wklęsłe ze względu na duże zainteresowanie stylem vintage, wciąż jest bardzo popularną metodą zdobienia wizytówek.
Wizytówki tłoczone – tworzenie wizytówek zgodne z tradycją
Współcześnie zauważa się powrót do tradycyjnych technik drukarskich. Jedną z nich bez wątpienia jest letterpress i wizytówki tłoczone. Metoda ta określa się mianem druku typograficznego, który uzyskuje się dzięki tłoczeniu wzorów na papierze. Nowoczesne wizytówki tworzy się na podstawie wieloletniej tradycji. Dzięki temu są one doskonałą alternatywą dla takich produktów jak wizytówka ze zdjęciem czy na przykład wizytówki kaszerowane. Produkt wyróżnia się na tle innych i przyciąga wzrok klientów. Dzięki temu konkretna oferta staje się atrakcyjna.
Wyróżnij się z tłumu – postaw na ciekawe wizytówki
Nowoczesne wizytówki z tłoczeniami to model, który zdecydowanie przyciąga uwagę klientów. Ciekawe połączenie kolorystyki, nietypowe tłoczenia, nieregularne zabarwienie papieru – to wszystko sprawia, że projekt wizytówki staje się wyjątkowy. Dzięki nim możliwe jest wyróżnienie swojego przedsiębiorstwa na tle innych, podobnych firm z branży.
Wizytówki z tłoczeniami doskonale prezentują się zarówno w przypadku klasycznych odcieni – połączenie bieli z czernią, jak i innych barw. Co więcej, tłoczenia mogą być wykonane przy użyciu srebrnej i złotej farby.
Wizytówki srebrzone i złocone – podkreśl jakość oferowanej usługi
Wizytówki złocone i srebrzone pokryte kolorami metali szlachetnych charakteryzują się przede wszystkim profesjonalnym wyglądem. Precyzja i dbałość w ich wykonaniu dają gwarancję zadowolenia nawet najbardziej wymagających klientów. Wizytówki na zamówienie, występują w kilkudziesięciu metalicznych odcieniach. Ten typ wizytówek znacznie wyróżnia się na tle pozostałych, dostępnych na rynku wariantów.
Jak powstają wizytówki pozłacane?
Zarówno wizytówki srebrzone, jak i pozłacane powstają poprzez nałożenie na papier specjalnej, metalizowanej folii, za pomocą wałków dociskowych. Taki zabieg znacznie uszlachetnia druk wizytówki, sugerując odbiorcy wysoką jakość oferowanej usługi. Wykorzystywana podczas złocenia lub srebrzenia folia “soft touch” nadaje wizytówce elegancji i delikatności, a także podkreśla wyrazistość koloru.
Wizytówki pozłacane – efekt “płynnego złota”
Taki efekt można uzyskać w dwóch etapach. Pierwszym z nich jest selektywne pokrycie papieru specjalnym, wypukłym materiałem. Następnie wizytówki są pozłacane za pomocą metalizowanej folii, w tradycyjny, wyżej opisany sposób. Folia, przylegając wyłącznie do wypukłych, tłoczonych fragmentów wizytówki, sprawia wrażenie pokrycia papieru grubą warstwą srebra lub złota. Decydując się na wizytówki pozłacane efektem “płynnego złota” należy pamiętać o zachowaniu odpowiednich odstępów między złoconymi elementami, aby nie doprowadzić do ich “zalania”.
Wizytówki złocone – hit czy kit?
Wiele osób uważa, że wizytówka to mały do niczego niepotrzebny kartonik. Jednak to ona reprezentuje Twoją firmę, nawet wtedy, kiedy Ty nie możesz dotrzeć do klienta osobiście. Mało tego zostanie ona w portfelu Twoich kontrahentów przez następne miesiące lub lata. Wizytówki tworzone są według rozmaitych technologii. Obecnie drukarnie dysponują szerokim wachlarzem uszlachetnień – zaczynając od specjalnych folii, przez sposób tłoczenia papieru, aż po wizytówki złocone.
Jak powstają wizytówki złocone?
Wizytówki złocone powstają za pomocą specjalnych wałków dociskowych, poprzez nałożenie na papier folii metalizowanej. Taki zabieg uszlachetnia druk wizytówki. Dzięki niemu potencjalny kontrahent nabiera przekonania o profesjonalizmie wykonywanych usług. Folia “soft touch” wykorzystywana do procesu złocenia wizytówki nadaje jej elegancji i wyrazistości oraz jest aksamitna w dotyku.
Można także zdecydować się na efekt płynnego złota na wizytówkach. W tym przypadku warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że poszczególne elementy projektu nie powinny znajdować się zbyt blisko siebie. W innym przypadku mogłoby dojść do ich tak zwanego “zlania się” w całość, co wygląda bardzo nieprofesjonalnie i nieestetycznie.
Wizytówki złocone – dlaczego warto je wybrać?
- Wyróżniają się z tłumu – wizytówki na zamówienie występują w kilkudziesięciu ciekawych, metalicznych odcieniach. Ten typ wizytówki znacznie wyróżnia się spośród pozostałych, dostępnych na rynku wariantów. Wygląda na to, że wizytówki złocone błyszczą na tle konkurencyjnych projektów wizytówek – dosłownie i w przenośni.
- Podkreślają jakość wykonywanych usług – wizytówki pozłacane wyglądają luksusowo i kojarzą się z prestiżem. U klientów wywołują skojarzenia o wysokiej jakości usług. Mogą też dawać sygnał potencjalnemu klientowi o tym, że Twoja firma oferuje w sprzedaży produkty ekskluzywne, z tak zwanej wysokiej półki.
- Sprawiają wrażenie bardziej profesjonalnych – wizytówki złocone, pokryte nietypowymi, aczkolwiek eleganckimi kolorami spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Czarno-złota wizytówka – klasyczne i sprawdzone połączenie kolorystyczne
Najczęściej spotykanym połączeniem kolorystycznym z wykorzystaniem złocenia są wizytówki złoto-czarne. Przyglądając się nieco symbolice tych dwóch kolorów, takie połączenie przestaje zadziwiać. Okazuje się, że w tym duecie kolorystycznym drzemie znacznie większa siła, niż tylko ładny, estetyczny wygląd. To połączenie, które podświadomie oddziaływuje na klientów. Zatem wręczona na spotkaniu biznesowym czarno-złota wizytówka jest cichym komunikatem, czymś w rodzaju przekazu podprogowego. Co zatem symbolizują te kolory?
- Czerń – to kolor niedostępności, ale też luksusu i tajemniczości. Wykorzystywany głównie do wyróżnienia produktów i usług drogich, ekskluzywnych i prestiżowych. To kolor bezkompromisowy, ale jednocześnie szykowny i elegancki.
- Złoto – to również a może przede wszystkim kolor luksusu. Kojarzy się z bogactwem i przepychem, czymś drogim i ekskluzywnym. Złoty kolor dla wielu jest oznaką ponadprzeciętności i wysokiego standardu.