Personalizowana odzież reklamowa – oznaka zintegrowanego zespołu
Personalizowana odzież może być jednocześnie firmową odzieżą służbową. Koszulki z logo firmy to doskonałe uniformy, wykorzystywane powszechnie w różnego rodzaju branżach. Z takim rozwiązaniem można spotkać się między innymi w kinach, sklepach spożywczych, czy na przykład w kawiarniach. Odzież firmowa jest również doskonałym elementem na ujednolicenie zespołu pracowników. Dzięki jednakowym uniformom firmowym pracownicy wyróżniają się z tłumu, ale jednocześnie integrują ze sobą nawzajem. Stosowanie takich samych koszulek z firmowym logo świadczy o równości pomiędzy pracownikami i pozwala utożsamiać się z konkretną marką.
Odzież reklamowa z nadrukiem – dobry sposób na promocję marki
Chociaż mówi się, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy, to jednak przemyślane działania marketingowe są w stanie znacznie poprawić wyniki sprzedażowe. Konkurencja rynkowa w niemal każdej branży jest obecnie tak duża, że warto czymś wyróżnić się na jej tle. Dobrym pomysłem jest odzież reklamowa z nadrukiem. Bluzy czy koszulki, to jedne z tych gadżetów reklamowych, które sprawdzą się niezależnie od tego, jak duża się firma, którą prowadzisz.
Podstawą jest jednak odróżnienie odzieży reklamowej od roboczej, która także może pełnić funkcję reklamową - tylko w nieco innym zakresie. O ile ubrania firmowe z nadrukiem dla pracowników wpływają przede wszystkim na wizerunek firmy i kojarzą się z profesjonalizmem, o tyle odzież reklamowa to miły podarunek dla klienta. Ten otrzymując koszulkę, ma pozytywnie skojarzenia z marką, zaczyna budować relacje i znacznie chętniej sięgnie po Twoje produkty i usługi w przyszłości.
Dlaczego warto zainwestować w odzież firmową z nadrukiem?
Odzież reklamowa z nadrukiem działa na klienta na kilku płaszczyznach. Biorąc pod uwagę jej wszystkie zalety, można stwierdzić, że jest to dość tani i skuteczny sposób na reklamę, w który opłaca się zainwestować - niezależnie od branży, w jakiej działasz.
Co zyskujesz, zamawiając odzież firmową z nadrukiem? Przede wszystkim:
- budujesz swoją pozycję, przedstawiając się w roli eksperta,
- wpływasz na pozytywny odbiór przedsiębiorstwa,
- kreujesz świadomość marki, oddziałując na decyzje zakupowe,
- budujesz mocną relację ze stałymi klientami,
- dajesz sobie szansę na pozyskanie nowych odbiorców swoich produktów i usług.
Odzież reklamowa - koszulki z nadrukiem, bluzy i wiele więcej
Podstawą, jeżeli chodzi o odzież reklamową są przede wszystkim koszulki. Możesz zdecydować się na klasyczny T-shirt lub nieco bardziej eleganckie Polo. Tego typu gadżety reklamowe możesz dołączać do zakupów klientów powyżej ustalonej kwoty lub reklamować się z ich pomocą na różnego rodzaju spotkaniach branżowych czy targach.
Bardzo atrakcyjne dla klienta mogą być także bluzy, po które firmy sięgają szczególnie wtedy, kiedy nadchodzą nieco chłodniejsze miesiące. Te mogą być nagrodą dla stałych klientów. Możesz także organizować konkursy, w których do wygrania będzie bluza z nadrukiem. W ten sposób dodatkowo rozbudzisz swoje kanały w social mediach, zachęcając do aktywności. Ciekawą opcją jest zaproponowanie uczestnikom konkursu możliwość wygrania bluzy z dowolnym nadrukiem. Wówczas przekonasz się, że to naprawdę działa.
Odzież reklamowa z nadrukiem bardzo często jest także prezentem dla partnerów biznesowych. W ten sposób można wyróżnić się na tle innych firm, co w przyszłości ułatwia wszelkie negocjacje biznesowe. W tym przypadku warto postawić jednak na nieco lepsze jakościowo produkty. Jeżeli koszulka z nadrukiem, to zdecydowanie Polo. Możesz także wybrać polary lub kurtki z nadrukiem zamiast klasycznych bluz. Taki zestaw uzupełnij mniejszymi gadżetami w postaci smyczy, długopisów czy notesów. Te przydają się zawsze - niezależnie od branży.
Koszulki i bluzy z własnym nadrukiem – jak drukowana jest odzież reklamowa?
Nadrukowywanie grafiki na odzież firmową odbywa się w drukarniach przystosowanych do druku cyfrowego. Do produkcji odzieży z nadrukiem wykorzystuje się specjalne metody. Najpopularniejszą z nich jest sitodruk, polegający na nałożeniu farby na materiał poprzez specjalne sito z wcześniej przygotowanym szablonem. Bardzo popularna jest również metoda polegająca na wprasowaniu grafiki w materiał. Proces ten nazywany jest termotransferowym, gdyż odbywa się przy użyciu wysokich temperatur. Użycie tej konkretnej metody zapewni użytkownikowi nasycone kolory, ale grafika będzie krótkotrwała.
Do nadrukowania grafiki na materiał typu poliester najlepiej sprawdzi się natomiast metoda sublimacji, w której nadruk wykonywany jest pod wpływem odpowiedniego ciśnienia i wysokich temperatur. Do jego wykonania używa się specjalnego barwnika. W odróżnieniu od poprzedniej metody sublimacja jest wyjątkowo trwała i oferuje druk naprawdę wysokiej jakości.