Papier firmowy

Papier firmowy wykorzystywany jest do prowadzenia oficjalnej korespondencji firmowej. Świetnie sprawdzi się zatem do wysyłania ofert, drukowania zaproszeń, listów, podań, wniosków, faktur, czy umów. Jakość i zastosowana grafika budują wizerunek firmy, a wysokiej jakości druk, odpowiednio dobrany papier oraz profesjonalnie przygotowany projekt powinny powodować pozytywne skojarzenia z firmą.

Papier firmowy
Zainteresowany papierem firmowym? Przygotuję dla Ciebie espresową wycenę Poproś o wycenę
Piotr Nowak - Sales manager
Piotr Nowak Sales manager kontakt@druks.pl +48 666 395 394

Profesjonalna personalizacja dokumentu

Firmy zwykle wykorzystują szablon w edytorze tekstu i drukują wówczas dokumenty z sygnaturą. W tym przypadku istnieje jednak ryzyko kiepskiej jakości lub niezadrukowanych marginesów. Profesjonalny produkt z drukarni to możliwość uzyskania wydruku do samej krawędzi. Dzięki temu zwykłe kartki firmowe stają się znacznie bardziej estetyczne i profesjonalne. Skorzystanie z usług profesjonalisty gwarantuje nie tylko wysokiej jakości druk, ale przede wszystkim kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualną firmy.

Dlaczego warto zainwestować w papier firmowy?

Jako że korespondencja służbowa występuje w każdej branży, niezależnie od specjalizacji, większość firm stosuje papier firmowy do codziennego użytku. I chociaż takie rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści dla marki, personalizowane arkusze papieru wciąż są niedoceniane przez większość przedsiębiorstw. Oto kilka argumentów odpowiadających na pytanie: dlaczego warto zainwestować w papier firmowy.

Papier firmowy jest oznaką profesjonalizmu

Jednym z najważniejszych aspektów papieru oficjalnego firmowego jest jego profesjonalny wydźwięk. Papier firmowy kojarzy się z prestiżem i profesjonalnym podejściem do klienta. To klasa sama w sobie. Dzięki spersonalizowanym arkuszom papieru klient odnosi wrażenie, że ma do czynienia z naprawdę profesjonalną firmą. Dodatkowo stosowanie papieru firmowego sprawia, że klienci podświadomie darzą markę większym zaufaniem.

Stanowi świetną reklamę firmy

Papier personalizowany to przede wszystkim kolejna świetna okazja do reklamy dla naszej firmy. Jest bardzo skuteczną i jednocześnie subtelną formą reklamową. Podczas gdy kartki z logotypem umieszcza się w sali konferencyjnej, gdzie są doskonałą reklamą wśród kontrahentów, małe karteczki, które się wyrywa trafią do potencjalnego klienta.

Jest bardzo uniwersalny

Przyjęło się, że papier spersonalizowany jest zarezerwowany wyłącznie dla poważnych korporacji. Nic bardziej mylnego. Jest tak uniwersalny, że może być stosowany wszędzie, bez względu na rodzaj branży. To produkt, który sprawdzi się doskonale zarówno w korporacjach, przemyśle spożywczym, budowlanym, jak i medycznym – jednym słowem wszędzie. Lekarze wykorzystują go do wypisywania recept, korporacje do drukowania umów z kontrahentami, a recepcjoniści zapisują na nich informację np.: o terminie następnej wizyty klienta.

Papier firmowy – idealny do oficjalnej korespondencji

Niewątpliwą zaletą papieru firmowego, o której często się zapomina jest jego oficjalność. Jako że korespondencja handlowa jest wszechobecna w każdym biznesie, papier firmowy idealnie sprawdzi się do wszelkiego rodzaju oficjalnej korespondencji. Dokumenty drukuje się na tego typu papierze wyglądają bardzo profesjonalnie. Dzięki temu z powodzeniem wykorzystuje się je do korespondencji z klientem, firmami, z którymi współpracujemy, w urzędzie, a nawet w postępowaniu sądowym. Stosowanie papieru firmowego w prosty sposób pomoże również odróżnić dokumenty oryginalne od kserokopii.

W jaki sposób można wykorzystać papier firmowy?

Papier firmowy to praktyczny gadżet, będący jednocześnie obowiązkowym wyposażeniem każdego profesjonalnego przedsiębiorstwa. Na co dzień wykorzystywany jest do drukowania faktur i umów między kontrahentami. Okazuje się jednak, że papier firmowy wcale nie musi być nudny. Co więcej, nadaje się świetnie także do celów komercyjnych. Sezonowy wzór papieru firmowego może przyczynić się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.

Papier firmowy – czy jego wzór ma znaczenie?

Papier firmowy jest subtelną wizytówką marki. Wszystkie dobrze prosperujące firmy, które chcą utrzymać się wysoko na rynku, dysponują charakterystycznym wzorem papieru firmowego. Subtelny, ale stylowy model prezentuje markę w dobrym świetle i przyczynia się do zwiększenia zaufania wśród klientów.

Jak wykorzystywany jest papier firmowy?

Papier firmowy, który jest wykorzystywany do prowadzenia oficjalnej korespondencji, zatem istnieją określone zasady, według których powinno się go projektować. Przede wszystkim powinien zawierać kilka istotnych informacji o Twojej firmie. Jest to jej nazwa, adres, numer kontaktowy, strona internetowa lub e-mail.

Faktura wydrukowana na estetycznym papierze firmowym świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta, podkreśla powagę transakcji i zwiększa szansę na dalszą współpracę. Wybierając wzór papieru firmowego, zastanów się, nad tym, jaki jest charakter Twojej firmy, do jakiego klienta chcesz dotrzeć i jak chcesz, aby prezentowała się Twoja marka.

Jak wykorzystać świąteczny projekt papieru firmowego do promocji firmy?

Personalizowane opakowania i papeteria wpływają korzystnie na Twoją markę. Dzięki nim klient zwraca uwagę na daną firmę i zapamiętuje ją. Ponadto papier firmowy jako jedyny środek reklamowy dociera do każdego klienta.

Ludzie uwielbiają świąteczny klimat. Dlatego w okresie zimowym dużo chętniej sięgają po wszystko, co choć trochę kojarzy się ze świętami. Mając świadomość tej zależności, możesz wykorzystać papier firmowy do promocji swojej firmy albo podtrzymania kontaktu ze stałym klientem.

Stwórz przedświąteczne oferty promocyjne i wyślij je do swoich klientów na specjalnie zaprojektowanym świątecznym papierze firmowym. Estetyczne oferty promocyjne zachęcą kupujących do skorzystania z proponowanych usług i produktów. Dodatkowo świąteczny projekt papieru firmowego zadziała na emocje klientów i wzbudzi w nich chęć skorzystania właśnie z Twojej oferty.

Złóż życzenia świąteczne na papierze firmowym

Potraktuj papier firmowy, jak świąteczną kartkę i wyślij świąteczne życzenia do swoich klientów! Papeteria nie musi być wyłącznie wykorzystywana do celów promocyjnych i formalizowania umów. W okresie świątecznym sprawdzi się doskonale, jako kartka okolicznościowa. Stworzenie sezonowego projektu papieru firmowego nie jest drogie, a z pewnością wywoła uśmiech na twarzach stałych klientów Twojej firmy. Wysłanie świątecznych życzeń sprawi, że poczują się oni docenieni i automatycznie wpłynie na pozytywny odbiór marki.

Papier firmowy - jaki jest koszt jego wydruku?

Papier firmy, czyli tak zwana papeteria, którą wykorzystuje się do prowadzenia firmowej korespondencji wykorzystywana jest w znacznych ilościach i właśnie takie najbardziej opłaca się zamawiać.

Druk papieru firmowego zwykle rozpoczyna się od 500 sztuk kartek i jest to wówczas najdroższa z opcja, nawet przy gotowym projekcie graficznym. Dlatego zwykle przedsiębiorstwa zamawiają papier firmowy w tysiącach, co dla średniej wielkości firmy wystarcza często zaledwie na miesiąc.

Spersonalizowany papier pakowy

Spersonalizowany papier pakowy jest wykorzystywany głównie w przemyśle spożywczym. To oznaka profesjonalizmu oraz znakomity nośnik reklamowy wszelkiego rodzaju:

  • supermarketów,
  • sklepów spożywczych,
  • koncernów mięsnych.

Papier pakowy funkcjonuje również w charakterze papieru ozdobnego. Wykorzystuje się go między innymi w drogeriach, perfumeriach i sklepach zajmujących się sprzedażą towarów ekskluzywnych.

Wyróżnia się trzy najbardziej powszechne rodzaje papierów do pakowania.

  • Najtańszym rozwiązaniem jest zwykły papier pakowy, gładki z jednej strony.
  • Nieco droższą alternatywą jest papier półpergamin. Ten rodzaj papieru pakowego posiada atest do kontaktu z żywnością.
  • Najdroższą z opcji jest papier powlekany PE 30+10, który podobnie, jak wyżej wymieniony półpergamin posiada atest żywnościowy. Dodatkowo został powleczony z jednej strony polietylenem, dzięki czemu jest nieprzemakalny. Stosowany głównie do pakowania mięs i wędlin.

Produktem uzupełniającym do papieru pakowego (półpergaminu) są naklejki i wlepki. Te znacznie ułatwiają przygotowywanie przesyłek i są charakterystyczne dla sklepów internetowych - szczególnie odzieżowych.

Polecane Usługi
Najnowsze wpisy na blogu