Zastosowanie tapety naściennej w dekoracji wnętrz

Tapety większości osób kojarzą się z czasem dzieciństwa, jako nudne i często nieestetyczne. Wzory, które zawierały były zwykle bardzo pospolite i nieciekawe. Mimo to tapety były wtedy bardzo modne. Dzisiejsze tapety wyglądają jednak zupełnie inaczej. Producenci sprawili, że zła passa tapet została odczarowana, dzięki czemu z przyjemnością ozdabia się nimi ściany mieszkań. To naprawdę atrakcyjny, wart uwagi element dekoracyjny pomieszczenia.

Kontynuuj Czytanie →

Roll up – zalety i wady jego stosowania

Niezdatny do stosowania w reklamie outdoor

Chociaż niewielka waga rolll-upa jest niewątpliwie jego zaletą, paradoksalnie można zaliczyć ją również do wad tego nośnika reklamowego. Lekka konstrukcja bardzo słabo sprawdza się podczas reklamy outdoor. O ile podczas słonecznego dnia nie stanowi to problemu, tak w przypadku trudnych warunków pogodowych może być problematyczna. Z uwagi na to, że konstrukcja jest niestabilna wystarczy silniejszy podmuch wiatru, aby zrównać naszą reklamę z ziemią.

Kontynuuj Czytanie →

Ścianka reklamowa – jak prawidłowo o nią dbać?

Reklamy wielkoformatowe – jak ścianka reklamowa – są bardzo skuteczne. Za ich pomocą szybko dociera się do dużej grupy odbiorców. Z uwagi na ich praktyczność i skuteczność jest to droższa forma reklamy niż reklama małego formatu, jak na przykład ulotki. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio o nie dbać. Pozwoli to przedłużyć jej trwałość,. Dzięki temu będzie można cieszyć się wysokiej jakości reklamą przez długi czas.

Kontynuuj Czytanie →

Dobry billboard reklamowy – cechy

Billboardy to forma reklamy stosowana w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Statystycznie na billboard patrzymy przez około 3 sekundy podczas jazdy samochodem, czy autobusem. To naprawdę niewiele. Co więc powinien zawierać dobry billboard reklamowy i jak wyglądać, aby zapisać się w pamięci odbiorcy w tak krótkim czasie?

Kontynuuj Czytanie →