Teczki

Teczka stanowi podstawowe, niezbędne akcesorium każdej firmy biurowej. Jest to prosty sposób na elegancką prezentację oferty firmy oraz uporządkowanie papierologii. Drukarnie oferują szeroki wybór. Jest to na przykład teczka z gumką i teczka z przegródkami – podstawowe wyposażenie każdego biura

Teczki
Zainteresowany teczkami? Przygotuję dla Ciebie espresową wycenę Poproś o wycenę
Piotr Nowak - Sales manager
Piotr Nowak Sales manager kontakt@druks.pl +48 666 395 394

Teczka reklamowa – propozycje oferowane przez drukarnie

Drukarnie oferują szeroki wybór teczek biurowych. Najbardziej klasycznym modelem na rynku jest teczka a4 z gumką. Teczki z gumką wykorzystywane są do użytku codziennego przez pracowników firm, instytucji, a także przez uczniów w szkołach i na uniwersytetach. Co więcej, teczki z gumką doskonale sprawdzają się także w gospodarstwach domowych, gdzie dzięki nim możliwe jest przechowywanie dokumentów w sposób, który sprawia, że nic się nie gubi. Oprócz klasycznych tekturowych teczek, istnieje możliwość zdecydowania się na model wykonany z bardzo wytrzymałej folii z narożnymi gumkami, które gwarantują większą stabilność. Taki folder doskonale sprawdza się do przechowywania luźnych, pojedynczych dokumentów, takich jak umowy.

Warto zauważyć, że korporacje bardzo często korzystają z teczek z przegródkami, co pozwala na trzymanie większej ilości dokumentów w jednym miejscu, przy zachowaniu porządku. Większość produktów w tej kategorii może pomieścić około 400 kartek. Jest to dość istotna zaleta, biorąc pod uwagę przechowywanie dokumentów pracowników poszczególnych działów w jednym miejscu.

Drukowanie teczek – wymiary

Najpopularniejszymi formatami, w jakich drukowane są teczki – jest teczka a4 i teczka a2. Zwłaszcza teczki a4 cieszą się ogromną popularnością i można spotkać je najczęściej. Bardzo często korzysta się również z gotowych teczek tego typu i nanosi na nie wyłącznie sam druk - którego oczekuje klient.

Teczka standardowa – prezentacja oferty w profesjonalnej oprawie

Teczka ofertowa to praktyczny gadżet o szerokim zastosowaniu. W wersji z nadrukowanym logo firmy może stanowić zarówno doskonałą reklamę, jak i prezent dla klientów. Teczka jest bardzo praktyczna i pozwala przechowywać wszystkie potrzebne dokumenty w jednym miejscu. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia organizację w pracy, szkole i w domu. Teczka standardowa wykonana z wysokiej jakości papieru doskonale pełni funkcję promocyjną firmy. Wykorzystywana jest na spotkaniach biznesowych i konferencjach.

Teczki z logo – spersonalizowane teczki reklamowe

Teczka z logo firmy nadrukowanym na okładce jest świetną okazją do reklamy między innymi podczas spotkań z kontrahentami. Ma bardzo profesjonalny wygląd, a poprzez personalizację wzbudza zaufanie względem firmy. Takie rozwiązanie budzi przekonanie, że klient ma do czynienia z naprawdę profesjonalnymi usługami. Dodatkowo osoba, która otrzyma teczkę z logo firmy i korzysta z niej na co dzień, podświadomie zapamięta charakterystyczny logotyp. Jest to więc doskonały sposób na wybicie się spośród konkurencji, której na rynku zdecydowanie nie brakuje - co dotyczy niemal każdej branży.

Personalizowana teczka standardowa

Teczki ofertowe projektowane są według indywidualnego zamówienia, które dotyczy zazwyczaj zapotrzebowania wskazanego przez klienta. Nowoczesny sprzęt oraz wysokiej jakości materiały sprawiają, że możliwe jest stworzenie projektu, który charakteryzuje się wyjątkową trwałością i bogactwem kolorów.

Teczki ofertowe - od czego zależy koszt realizacji zamówienia?

Teczka firmowa jest narzędziem reklamowym, które można modyfikować według indywidualnych oczekiwań. Ciężko mówić więc o ogólnej, orientacyjnej cenie za sztukę, ponieważ zazwyczaj wycenia się kompletne zamówienie. Koszt jego realizacji zależy natomiast od wielu czynników. Tym, co uwzględnia się przy wycenie to przede wszystkim:

  • typ zadruku - ten może być jednostronny lub dwustronny,
  • dodatkowe wykończenie - np. za pomocą folii, dzięki czemu teczka firmowa jest zdecydowanie bardziej odporna na uszkodzenia oraz działanie wody,
  • ilość sztuk w zamówieniu - zdecydowanie bardziej opłaca się przygotować większy nakład.

W przypadku wyceny teczki ofertowej uwzględnia się także to, czy klient ma własny projekt graficzny, czy drukarnia będzie odpowiedzialna za jego stworzenie i jak bardzo skomplikowany on będzie.

Polecane Usługi
Najnowsze wpisy na blogu