Ścianki

Ścianka reklamowa stanowi element nieoczywistej kampanii promocyjnej firmy. Potrafi w prosty sposób wzbogacić branżowe stoisko reklamowe, a prezentowane na jej tle firmowe produkty zyskują profesjonalny wydźwięk.

Na rynku dostępny jest ogromny wybór ścianek reklamowych. Te najbardziej popularne to ścianki: tekstylne, modułowe, pop up.

Dzięki zróżnicowanym propozycjom istnieje możliwość znalezienia takiego rodzaju produktu, który będzie idealnie wpisywał się w estetykę firmy. Dlatego sprawdzi się świetnie, jako ścianka konferencyjna, prasowa, jak i w mniej oficjalnych okolicznościach. Dzięki personalizacji wybór takiej ścianki na stoisko reklamowe daje gwarancję niepowtarzalnej i profesjonalnej oprawy reklamowej.

Ścianki
Zainteresowany ścianką reklamową ? Przygotuję dla Ciebie espresową wycenę Poproś o wycenę
Wojciech Kozak - Sales manager
Wojciech Kozak Sales manager kontakt@druks.pl +48 666 395 394

Ścianka reklamowa - niezawodny sposób na prezentację

Każda akcja promocyjna i strategia marketingowa potrzebuje niezbędnych narzędzi do ich realizacji. Wśród oferowanych przez drukarnie licznych materiałów i akcesoriów reklamowych wymienić można druki (np. ulotki), reklamowy wielkoformatowe (np. billboardy), folie samoprzylepne do oklejania powierzchni oraz przedmiotów, a także tekstylia i inne artykuły z nadrukiem. Gdy w grę wchodzi konieczność odpowiedniej ekspozycji oferowanych usług lub prezentacji innych treści szerszemu gronu odbiorców, niezawodne stają się ścianki wystawiennicze i standy reklamowe.

Wszechstronne zastosowanie ścianek reklamowych

Ścianka reklamowa, obok roll-upów i tablic, to powszechnie stosowany system reklamowy, służący do promocji oraz ekspozycji założonych treści. Jest ceniony za swoją użytkowość i wszechstronność. Duża powierzchnia reklamowa oraz funkcjonalna forma pozwalają na realizację kreatywnych projektów graficznych.

Jest to system, który charakteryzuje się mnogością możliwych zastosowań, wymienić tu można:

  • pełnienie funkcji ścianki wystawienniczej i informacyjnej na targach wystawienniczych,
  • wykorzystanie na kursach i konferencjach,
  • użycie na drzwiach otwartych, pokazach i wystawach,
  • zastosowanie w szkołach i na uczelniach,
  • pełnienie roli promocyjnej jako stand reklamowy,
  • spełnianie funkcji tła do wykonywanych zdjęć.

Funkcjonalność i prostota użytkowania

Ścianki reklamowe oraz standy reklamowe to odpowiednio zaprojektowane, stabilne i solidne konstrukcje, pozwalające na dopasowanie pożądanej wysokości i szerokości. Są niezwykle łatwe do szybkiego montażu, demontażu, a także bezproblemowego transportu. Ścianka reklamowa to system, który nadaje się do perfekcyjnej prezentacji banerów reklamowych nawet o dużej powierzchni.

System dopasowany do potrzeb

Zależnie od zapotrzebowania oraz pomysłu na prezentację ścianki reklamowej klient może dokonać wyboru spośród różnych rodzajów systemów mocowań i materiałów. Najczęściej wybieraną konfiguracją jest prosta lub łukowa ścianka wystawiennicza tekstylna oraz szczególnie wygodna w użyciu ścianka pop-up. Ponadto istnieje możliwość zamówienia ścianki modułowej, przestrzennej i parawanu. Dla dopełnienia funkcjonalności i dodatkowego wyróżnienia ekspozycji wybrać można ciekawe akcesoria, na przykład oświetlenie.

Niezwykle funkcjonalna ścianka reklamowa pop up

Ścianka pop up to bardzo lekki i praktyczny gadżet reklamowy. Charakteryzuje się prostym i intuicyjnym montażem oraz demontażem. Dzięki temu wystarczy zaledwie jedna osoba, aby poradzić sobie z jej umieszczeniem na stanowisku – na przykład podczas targów reklamowych, czy konferencji.

Jej lekka, ale mimo wszystko trwała konstrukcja zapewnia użytkownikowi łatwy transport ścianki bez obawy o jej zniszczenie. Ścianka pop up jest wielofunkcyjna. Dzięki temu może być wykorzystywana zarówno w reklamie wewnętrznej, jak i reklamie outdoor, towarzysząc firmie przez naprawdę długie lata.

Grafikę ścianki pop up drukuje się na panelach PCV. Te montuje się do aluminiowego stelaża za pomocą specjalnych namagnesowanych listw. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie odpowiednio ostrych i nasyconych kolorów, dzięki czemu nośnik reklamowy skupia uwagę potencjalnego klienta.

Ścianka reklamowa – jak prawidłowo o nią dbać?

Reklamy wielkoformatowe – jak ścianka reklamowa – są bardzo skuteczne. Za ich pomocą szybko dociera się do dużej grupy odbiorców. Z uwagi na ich praktyczność i skuteczność jest to droższa forma reklamy niż reklama małego formatu, jak na przykład ulotki. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio o nie dbać. Pozwoli to przedłużyć jej trwałość. Dzięki temu będzie można cieszyć się wysokiej jakości reklamą przez długi czas.

Jak montować i demontować ściankę?

Zdarza się, że przedsiębiorstwa rezygnują z wykorzystywania ścianek reklamowych. Wynika to z obawy o to, że montaż i demontaż ścianki przerośnie ich możliwości. W rzeczywistości proces ten wcale nie jest tak skomplikowany, jak mogłoby się wydawać. Ścianka reklamowa jest reprezentatywną i skuteczną formą reklamy, dlatego nie należy pozwolić, aby kwestie techniczne przeszkadzały w wyborze tego właśnie rozwiązania.

Ścianki konferencyjne zostały zaprojektowane w taki sposób, aby użytkownik mógł bez większych komplikacji złożyć i rozłożyć reklamę. Szczególnie łatwe w montażu są ścianki typu hop up. Na tego typu ściankę składa się grafika drukowana na specjalnym tworzywie, zakładana na metalowy stelaż za pomocą przymocowanych do materiału rzepów. Wspomniany stelaż rozkłada się bardzo intuicyjnie. Dzięki temu całkowity czas montażu ścianki konferencyjnej wynosi zaledwie kilka minut.

Demontując ściankę reklamową najlepiej składać ją grafiką do środka. Takie działanie pozwoli uniknąć uszkodzeń mechanicznym. Ścianka nie wyblaknie i nie zabrudzi się.

Ścianka reklamowa – jak ją prawidłowo czyścić?

Kupując ściankę reklamową, zwykle zwraca się uwagę na aspekt jej montażu, kosztów i przechowywania, zapominając o równie istotnej rzeczy, jaką jest czyszczenie zabrudzonej reklamy. To bardzo ważny aspekt, jeśli zależy Ci na tym, aby ścianka służyła przez długie lata, a reklama nie straciła na jakości.

Grafikę ścianki najlepiej czyści się za pomocą delikatnego płynu do naczyń, ściereczki lub gąbki. Można także użyć ogólnodostępnych środków chemicznych o łagodnym działaniu. Należy unikać środków tzw “żrących”, gdyż mogą one uszkodzić plakat.

Jak przechowywać reklamę, kiedy jej nie używasz?

Poza przygotowaniem ścianki reklamowej, bardzo ważne jest również jej prawidłowe przechowywanie. Zwiniętą w odpowiedni sposób grafikę razem ze stelażeem trzyma się w przeznaczonym specjalnie do tego celu etui. Jeśli natomiast takowego nie posiadasz, należy znaleźć bezpieczne miejsce, w którym przechowywana ścianka nie będzie narażona na uszkodzenia mechaniczne. Dla bezpieczeństwa reklamy najlepiej przechowywać ją z dala od dzieci i zwierząt.

Ścianka reklamowa – jak stworzyć estetyczne stoisko wystawowe?

Targi reklamowe są jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję firmy. Wszystko dlatego, że podczas tego typu wydarzeń, środowisko branżowe może spotkać się z – większą niż zazwyczaj – grupą potencjalnych klientów. Targi są świetną okazją do pozyskania nowych odbiorców, zaobserwowania działań, jakie podejmuje konkurencja oraz pozyskania wartościowych kontaktów branżowych. W tym przypadku ważną rolę odgrywa Twoje stoisko promocyjne, które może wyróżniać ścianka reklamowa.

Targi reklamowe – jak przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów?

Celem ścianki reklamowej jest przede wszystkim przyciągnięcie uwagi klientów do Twojej marki. Podczas targów to zadanie jest jednak znacznie utrudnione ze względu na dużą konkurencję. Nie oznacza to jednak, że zdobycie nowych odbiorców nie jest wówczas możliwe. Istnieje kilka skutecznych sposobów na wyróżnienie się z tłumu. Sprawdź, co możesz zrobić, aby nie zginąć wśród pozostałych firm.

  • Po pierwsze – stwórz na swoim stanowisku przestrzeń dla klienta. Stoisko reklamowe powinno wyglądać zachęcająco i gościnnie. Możesz zatroszczyć się o wygodne krzesła lub smakołyki dla klientów (np.: krówki lub babeczki z firmowym logo). Gościnność w połączeniu z atrakcyjną ścianką reklamową gwarantuje sukces.
  • Postaw na oryginalność. Na targach reklamowych nie należy się bać. Jako że większość stanowisk jest bardzo podobna do siebie, dobrze jest się czymś wyróżniać. Pomoże Ci w tym ciekawie zaprojektowana, tradycyjna ścianka reklamowa. Jeśli natomiast masz ograniczoną przestrzeń na reklamę – wypróbuj ściankę reklamową rollup, która zajmuje niewiele miejsca i jest przy tym prosta w obsłudze.

Ścianki reklamowe są skuteczne, ale poza nimi jest też coś więcej. Pomyśl o gratisach dla odwiedzających Twoje stanowisko. Próbki produktów lub na przykład bony rabatowe są świetną formą reklamy i miłym prezentem dla potencjalnych klientów. Obdarowanie odwiedzających drobną niespodzianką sprawi, że poczują się oni docenieni, co wpłynie pozytywnie na odbiór Twojej firmy.

Ścianka reklamowa – sprawdzony sposób na ekspozycję informacji promocyjnych

Ścianka reklamowa jest jednym z najpopularniejszych sposobów na prezentację Twojej firmy, na przykład podczas targów promocyjnych. Z jej pomocą wyeksponujesz najważniejsze informacje na temat prezentowanego produktu lub usługi, jednocześnie przyciągając uwagę klienta.

Istnieje wiele rodzajów ścianek reklamowych jak ścianka reklamowa tekstylna czy nieco mniejsza ścianka typu rollup. Jednak bez względu na wybrany rodzaj ścianki, powinna ona zwracać uwagę klientów. Im większe będzie zainteresowanie Twoją ścianką reklamową, tym większa jest szansa na udaną kampanię promocyjną firmy.

Najczęściej wykorzystywane ścianki reklamowe

Ścianka tekstylna to nowoczesne bardzo praktyczne rozwiązanie, wykorzystywane na co dzień do promocji firmy. Za pomocą wysokiej jakości grafiki możesz zaprezentować ofertę firmy. Materiał wykorzystywany do produkcji tego typu ścianek jest elastyczny. Można go również prać i odświeżać bez najmniejszego problemu. Dzięki temu sprawdza się świetnie nawet przy częstym użytkowaniu. Ścianka reklamowa tekstylna ma bardzo przystępną cenę i to głównie z tego względu jest tak często wybierana przez reklamodawców. Podczas korzystania ze ścianki okazuje się jednak, że nie jest to jej jedyna zaleta, co tylko przedstawia ją w jeszcze korzystniejszym świetle.

Ścianka pop up to ścianka reklamowa na płótnie. Jest bardzo funkcjonalnym środkiem reklamowym, a przy tym prezentuje się estetycznie i profesjonalnie. Dodatkowo jest wyjątkowo prosta w montażu, lekka i występuje w kilku różnych odsłonach. Najpopularniejsze z nich to: ścianka reklamowa łukowa i ścianka prosta.

Ścianka reklamowa łukowa to bardzo popularny model, z którym można się spotkać na każdych targach reklamowych. Nic dziwnego, ponieważ prezentuje się naprawdę profesjonalnie i estetycznie. Konstrukcja ścianki reklamowej łukowej jest stabilna, a grafika reklamowa znajduje się na aluminiowym stelażu, dzięki czemu jest doskonale widoczna nawet w tłumie. Jeśli natomiast zależy Ci na dodatkowym wyróżnieniu ścianki reklamowej, możesz zatroszczyć się o jej odpowiednie oświetlenie.

Wartymi uwagi są również ścianki reklamowe typu greenscreen lub bluescreen. Tego typu ścianki dedykowane są filmowcom i fotografom. Stanowią także świetne tło do prezentacji podczas wideokonferencji i sprawdzają się doskonale do wyświetlania prezentacji multimedialnych podczas targów reklamowych.

Czy ścianka reklamowa rollup to dobre rozwiązanie?

Rollup to nowoczesna forma reklamy firmy. Został stworzony do łatwego transportowania reklamy z miejsca na miejsce. Właśnie dlatego tak dobrze sprawdza się na targach reklamowych.

Ścianka reklamowa rollup pozwala korzystnie wyeksponować grafikę, dzięki czemu skutecznie przyciąga uwagę klientów, a przy tym wciąż jest bardzo profesjonalny. Druk cyfrowy, za pomocą którego drukowane są rollupy, daje gwarancję wysokiej jakości i idealnego odwzorowania kolorów względem projektu. Dodatkowo ścianka reklamowa rollup jest wyjątkowo odporna na ścieranie.

Niezależnie od wyboru konkretnego rozwiązania możesz być pewny, że ścianka reklamowa przyniesie wiele korzyści Twojej firmie i wpłynie na wzrost zainteresowania klientów.

Drukowanie tła fotograficznego - od czego zależy koszt takiej ścianki?

Tła potograficzne stają się obecnie coraz popularniejsze - nie tylko wśród profesjonalistów, chętnie sięgają po nie m.in. osoby, które prowadzą konta w mediach społecznościowych. Co więcej, są one także nieodłącznym elementem większych eventów jak np. konferencje branżowe. Na wydruku można umieścić praktycznie dowolną grafikę czy tekst. Bardzo często zdarza się, że przedstawia ona logo sponsorów wydarzenia.

Ceny na tego typu ścianki reklamowe bywają różne. Ich koszt zależy przede wszystkim od wielkości. Bardzo często jednak drukarnie, które zajmują się przygotowaniem tła dają możliwość przygotowania jego projektu graficznego. Wówczas cena ścianki wzrasta. Podobnie wygląda kwestia ścianek fotograficznych - w tym przypadku istnieją jednak szersze możliwości personalizacji produktu.

Polecane Usługi
Najnowsze wpisy na blogu