Zastosowanie tapety naściennej w dekoracji wnętrz

Tapety większości osób kojarzą się z czasem dzieciństwa, jako nudne i często nieestetyczne. Wzory, które zawierały były zwykle bardzo pospolite i nieciekawe. Mimo to tapety były wtedy bardzo modne. Dzisiejsze tapety wyglądają jednak zupełnie inaczej. Producenci sprawili, że zła passa tapet została odczarowana, dzięki czemu z przyjemnością ozdabia się nimi ściany mieszkań. To naprawdę atrakcyjny, wart uwagi element dekoracyjny pomieszczenia.

Kontynuuj Czytanie →

Roll up – zalety i wady jego stosowania

Niezdatny do stosowania w reklamie outdoor

Chociaż niewielka waga rolll-upa jest niewątpliwie jego zaletą, paradoksalnie można zaliczyć ją również do wad tego nośnika reklamowego. Lekka konstrukcja bardzo słabo sprawdza się podczas reklamy outdoor. O ile podczas słonecznego dnia nie stanowi to problemu, tak w przypadku trudnych warunków pogodowych może być problematyczna. Z uwagi na to, że konstrukcja jest niestabilna wystarczy silniejszy podmuch wiatru, aby zrównać naszą reklamę z ziemią.

Kontynuuj Czytanie →

Podkładki na biurko – praktyczne akcesorium, czy zbędny gadżet?

Podkładki na biurko to akcesorium stanowiące wyposażenie wielu stanowisk biurowych. Uczniowie także chętnie używają ich podczas odrabiania prac domowych, pisania wypracowań i rozwiązywania równań matematycznych. Czy podkładki biurowe rzeczywiście są tak funkcjonalne? A może to tylko kolejny zbędny gadżet zalegający na biurkach pracowników? Sprawdź, kiedy biurowary są naprawdę praktyczne!

Kontynuuj Czytanie →

Ścianka reklamowa – jak prawidłowo o nią dbać?

Reklamy wielkoformatowe – jak ścianka reklamowa – są bardzo skuteczne. Za ich pomocą szybko dociera się do dużej grupy odbiorców. Z uwagi na ich praktyczność i skuteczność jest to droższa forma reklamy niż reklama małego formatu, jak na przykład ulotki. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio o nie dbać. Pozwoli to przedłużyć jej trwałość,. Dzięki temu będzie można cieszyć się wysokiej jakości reklamą przez długi czas.

Kontynuuj Czytanie →

Dlaczego warto zainwestować w papier firmowy?

Jako, że korespondencja służbowa występuje w każdej branży, niezależnie od specjalizacji, większość firm stosuje papier firmowy do codziennego użytku. I chociaż takie rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści dla marki, personalizowane arkusze papieru wciąż są niedoceniane przez większość przedsiębiorstw. Oto kilka argumentów odpowiadających na pytanie “dlaczego warto zainwestować w papier firmowy?”.

Kontynuuj Czytanie →